Футболистът на Атлетико Мадрид Антоан Гризман изненада с избора на нови обувки. През последното десетилетие Гризман, заедно с Юсейн Болт и Неймар, беше лицето на Puma.

След като прекрати сътрудничеството си с германската марка, той беше с черни бутонки без отличителни знаци от началото на сезона, което беше сигнал, че преговаря с нов технически спонсор.

Съдейки по марката бутонки, които носеше в мадридското дерби, той е избрал марката, с която ще си сътрудничи в бъдеще.

Kipsta е марка, специализирана във футбола в рамките на Decathlon. Това е изненада, защото френската компания досега не е имала звезди като модели.

Доскоро Decathlon беше известен с продажбата на продукти за спорт и развлечение на достъпни цени. В допълнение, той беше фокусиран върху начинаещи и играчи за развлечение, а не върху професионални спортисти. Това обаче изглежда се променя, тъй като топката на тази компания е официалната топка за мачове от Лига Европа и Лига на конференциите.

Освен това спонсорира някои от най-добрите играчи на футзал и падел, а чрез Гаел Монфис се включи и в тениса. Гризман обаче е най-голямото му попълнение.

Интересното е, че звездата, която печели 240 хиляди евро на седмица, играе с обувки, които струват 65 евро в сайта на споменатата компания. Става въпрос за модела Kipsta CLR.

Така че това са несравнимо по-евтини обувки от тези, предлагани от конкуренцията и носени от съотборниците на Гризман. Хулиан Алварес например има бутонки, които струват четири пъти повече, над 250 евро.

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS