Манчестър Юнайтед е най-популярният клуб в социалните мрежи

dsport.bg

Манчестър Юнайтед е световен номер 1 по отношение на популярност в социалните мрежи за 2021 година.

През изминалата година клубът е събрал цели 2,6 милиарда реакции на свое съдържание във всички онлайн платформи. Под реакции следва да разбираме популярния термин „social media engagement”. Той измерва сборната сума от всички лайкове, коментари, споделяния, гледания и т.н. на даден пост.

Несъмнено голямо влияние върху този резултат на „червените дяволи” е оказало завръщането на суперзвездата Кристиано Роналдо.

На второ място в класация с 2,3 милиарда реакции е Барселона. С 1 милиард надолу следва третият Реал Мадрид. Челси и ПСЖ си поделят четвъртата позиция с 1,2 млрд. Топ 10 допълват футболните клубове Ливърпул, Арсенал и Галатасарай. В челната десетка се нареждат и индийските отбори по крикет RCB и CSK.

Dsport е и във Viber! Присъединете се и бъдете преди всички

Рангник изпуска съблекалнята, звездите на Манчестър Юнайтед му диктували както да прави

Манчестър Юнайтед губи 100 милиона, ако остане извън Топ 4

Трус в Юнайтед – 11 футболисти искат да напуснат

Тягостно настроение цари в съблекалнята на Манчестър Юнайтед

Рангник забрави за Бруно Фернандеш, португалецът все повече избледнява

Станете част от новата платформа на dsport!

Слушайте ексклузивните аудиоистории на Томислав Русев и Ирина Русева за най-щурите предавания на футболни мачове по Дарик радио, традиционен седмичен обзор с Ники Александров, както и коментари на Стефан Стоянов за Меси, Роналдо и останалите звезди на футбола само в страницата на dsport в Patreon! Включете се тук

Прочетете още