Барселона продължава с всички сили да събира финанси, с които да успе еда регистрира новопривлечените си футболисти, както и да купи още нови попълнения за следващия сезон. Само ден преди първия мач на каталунците от новия сезон в Испания, клубът продаде 24,5% от „Barça Studios“ – отделът в клуба, занимаващ се с онлайн съдържанието и аудиовизиулното разпространение на материали, свързани с Барселона.

Клубът активира този четвърти финансов лост, като се договори с „Orpheus Media“, откъдето ще получи 100 милиона евро.

Доскоро каталунците преговаряха с групата „GDA Luma“, с която така и не успяха да се договорят за продажба на част от правата на „Barça Studios“.

С подписването на договора, Барса си гарантира сериозен приток в клубната каса, като наред с това от компанията, ръководена от Хауме Роурес, се очаква да помогне на клуба да продължи да развива дигиталната си стратегия, свързана с аудиовизуално и цифрово съдържание.

Бускетс постави условие, за да си намали заплатата

Барса е регистрирал само 17 футболисти за новия сезон

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS