Барселона продължава с всички сили да събира финанси, с които да успе еда регистрира новопривлечените си футболисти, както и да купи още нови попълнения за следващия сезон. Само ден преди първия мач на каталунците от новия сезон в Испания, клубът продаде 24,5% от „Barça Studios“ – отделът в клуба, занимаващ се с онлайн съдържанието и аудиовизиулното разпространение на материали, свързани с Барселона.
FC Barcelona announces the sale of 24.5% of Barça Studios to the company Orpheus Media for an amount of 100 million euros. This sale will serve to accelerate the growth of the Club's digital, NFT, and Web3 strategy.
— FC Barcelona (@FCBarcelona) August 12, 2022
More information ???? https://t.co/Q7v9c8WFy7
Клубът активира този четвърти финансов лост, като се договори с „Orpheus Media“, откъдето ще получи 100 милиона евро.
Доскоро каталунците преговаряха с групата „GDA Luma“, с която така и не успяха да се договорят за продажба на част от правата на „Barça Studios“.
С подписването на договора, Барса си гарантира сериозен приток в клубната каса, като наред с това от компанията, ръководена от Хауме Роурес, се очаква да помогне на клуба да продължи да развива дигиталната си стратегия, свързана с аудиовизуално и цифрово съдържание.
Бускетс постави условие, за да си намали заплатата
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS