Барселона все още е в САЩ на предсезонна подготовка, но в същото време клубът не пренебрегва търговските си ангажименти. Каталунците ще правят реклама на бразилската изпълнителка Анита посредством своя основен спонсор – платформата за стрийминг на музика и подкасти Spotify.

Това обявиха от клуба, като Анита дори получи фланелка на Барселона със своето име и номер 3 на гърба.

Певицата е автор на страхотни хитове като "Downtown" заедно с колумбиеца J Balvin, както и на "Envolver", която има повече от 500 милиона гледания за малко повече от година.

Така Анита става поредният изпълнител, чието лого ще изгрее на екипите на Барса съвсем скоро, както вече се случи с логото на Дрейк и Росалия през изминалия сезон.

Интересното около Анита е, че именно тя пя на последния финал на Шампионската лига, в който Манчестър Сити победи Интер с 1:0 за първи триумф в турнира.  

Голям скандал: Бивш баскетболист на Лейкърс изнасили мъж

Ред Бул търси лепило за трофея на Верстапен от Унгария

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS