Барселона удължи спонсорския си договор със Spotify до 2030 година, обявиха от клуба.
Гигантът в аудио стрийминга продължава да се появява върху мъжките и женските екипи на първите отбори, както и върху тренировъчните екипи.
Споразумението удължава сътрудничеството, което започна преди 3 години, и гарантира, че „Spotify“ запазва правата върху името на „Камп Ноу“ до 2034 година, тъй като емблематичният стадион в момента е в ремонт.
Ето какво написаха от Барса за договора:
„И Барса, и Spotify са глобални марки със стотици милиони фенове по целия свят. Това партньорство позволява на двете марки да разширят присъствието си на стратегически пазари и да създадат споделени синергии с международен обхват, свързвайки се с нова аудитория и консолидирайки глобалния си поглед. С повторното отваряне на "Spotify Камп Ноу" на хоризонта и отличното поколение млади таланти, ФК Барселона и Spotify гледат заедно към бъдещето, за да оформят нова и обещаваща ера за клуба и неговата глобална общност“.
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS