Барселона и Реал Мадрид могат да печелят по 35 милиона на година, ако продадат имената на стадионите си

| Испания

Реал Мадрид и Барселона може да спечелят повече от 35 милиона евро годишно, ако добавят име на търговска марка към името на стадионите им „Сантиаго Бернабеу“ и „Камп Ноу“.

Консултантската компания „Duff & Phelps“ прави обстоен анализ на потенциала, който Реал Мадрид и Барселона могат да извлекат от евентуалната продажба на имената на стадионите си.

Изследването сравнява присъствието на търговски имена на стадионите на клубовете в различните европейски лиги. В Първа Бундеслига 80% от стадионите имат търговско име. Във Висшата лига 30% от стадионите са с продадени имена на търговски марки. В Серия А едва 10% от стадионите носят имена на търговски компании, а в Ла Лига само 5%.

Прочетете още