Реал Мадрид и Барселона може да спечелят повече от 35 милиона евро годишно, ако добавят име на търговска марка към името на стадионите им „Сантиаго Бернабеу“ и „Камп Ноу“.
Консултантската компания „Duff & Phelps“ прави обстоен анализ на потенциала, който Реал Мадрид и Барселона могат да извлекат от евентуалната продажба на имената на стадионите си.
Изследването сравнява присъствието на търговски имена на стадионите на клубовете в различните европейски лиги. В Първа Бундеслига 80% от стадионите имат търговско име. Във Висшата лига 30% от стадионите са с продадени имена на търговски марки. В Серия А едва 10% от стадионите носят имена на търговски компании, а в Ла Лига само 5%.
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS