Барселона и Spotify постигнаха споразумение, с което шведската компания ще стане основен партньор на клуба и официален партньор за аудио стрийминг. Spotify ще се появи на предната част на фланелката на първия отбор на мъжкия и женския отбор от началото на сезон 2022/23 и ще бъде през следващите четири сезона.
Spotify също така ще бъде спонсор на тренировъчните фланелки на двата отбора, започвайки от сезон 2022/23 и през следващите три сезона.
Шведската компания ще замени „Ракутен“ като основен спонсор на Барселона.
Бордът на директорите на Барселона работи от месеци, за да постигне споразумение, което най-накрая беше подписано сега, когато последните детайли бяха оформени.
Новият мегаспонсорски договор ще помогне на Барселона с неговото особено икономическо възстановяване.
Безплатен пазар за Барселона - осигурява си ас на Милан
Dsport е и във Viber! Присъединете се и бъдете преди всички
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS