Английският футболен гранд Челси представи нова фланелка за започналия вече сезон и става въпрос за черна, напълно необичаен трети екип, с който тимът от "Стамфорд Бридж" ще се изяви поне няколко пъти тази година.

Челси започна новия сезон в традиционните си цветове, но третият екип е най-обсъжданият в момента. Това е невиждан досега дизайн, вдъхновен от пънк рока от 70-те.

Фланелката включва и плат с релефни, крещящи пънк шарки, а интересното е, че клубът все още няма генерален спонсор.

Трикото е черно и сиво с розови и жълти детайли. Голяма промяна е символът на лъва, който заменя традиционната емблема на Челси, която обикновено краси всяка друга фланелка на клуба.

Интересна подробност обаче е логото на Nike, който е официалният производител на екипировката на „сините“ от Стамфорд Бридж. Логото на Nike е обърнато вертикално като специален знак на женския футбол, който е предназначен да бъде символ на прогреса на женския футбол.

Фланелката беше представена от новото попълнение на женския тим Луси Бронз и футболистите Михайло Мудрик и Мойсес Кайседо.

Момичетата вече облякоха новите фланелки и то победоносно, побеждавайки Арсенал с 2:0 в приятелски мач във Вашингтон, САЩ.

Официално: Челси привлече пореден вратар

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS