Докато бъдещето на Георги Миланов остава неясно, отборът за който игра за последно – Динамо Букурещ, използва еуфорията около черната пантера от Шуменско, която прекоси Дунав и вече е в северната ни съседка.
„Червените кучета“ използваха нашумелия в последните седмици хищник като маркетингов трик за привличане на вниманието към новите екипи, които бяха представени.
От Динамо Букурещ пуснаха колаж с черната пантера насред природата, а до нея с неонови светлини е изписано „Динамо, завинаги“.
Към поста с пантерата от клуба написаха: „Не търсете повече… тя дойде на представянето на екипировката ни. Дори пантерата обича PUMA“, като така Динамо Букурещ насочва вниманието към производителя на екипировката си, който е германският концерн Puma.
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS