Изпълнителният директор на БФС – Андрей Петров, заяви, че новият спонсорски договор, който Централата подписа с бетинг компания, е „най-големият от десетина години насам“. Петров каза, че споразумението е и с още едно направление - женският национален тим.
„Освен генералното спонсорство, вече има и ново име базата. Другият актив е женският национален отбор по футбол. Това е стратегическо партньорство за нас. Договорът е до 2028 г. Благодарим много за подкрепата за развитието. Това е най-големият договор, който Федерацията е подписвала в последните 10 години. Щастливи сме, че имаме партньор, който ще ни подкрепи“.
„Най-голямото търговско споразумение, което сме подписвали в последните десетина години“, натърти той.
„Националните отбори в срещи нямат право да носят лого. Това са фен артикули“, подчерта Петров.
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS