Френската футболна федерация (FFF) удължи и разшири партньорството си с Orange, запазвайки телекомуникационната компания като ключов търговски партньор до май 2030 г.

Orange е част от федерацията от седем години, а новата сделка държи марката обвързана с всяко ниво на френския футбол, от мъжкия и женския национален отбор до младежкия, масовия и аматьорския футбол.

Ключова част от обновяването е равният фокус върху мъже и жени в спорта, като споразумението разделя инвестициите 50/50 между мъжката и женската програма - промяна, която според FFF е в съответствие с дългосрочните ѝ цели за развитие.

Президентът на FFF Филип Диало заяви: „FFF е определила женския футбол като един от основните си приоритети за следващите години. Подкрепата на Orange, с партньорство, разпределено 50% за мъжки футбол и 50% за женски футбол, ще ни помогне да постигнем амбициите си да удвоим броя на регистрираните ни жени играчи до 2030 година“.

Незачетени голове не спряха Франция за обрат в Баку, Украйна запази шанс за място на Мондиала

Предишната сделка беше на стойност 6,5 милиона долара годишно и трябваше да бъде валидна до средата на 2026 г.

Главният изпълнителен директор на Orange France Жером Еник нарече подновеното споразумение важен етап. „С FFF намерихме идеалния партньор, който да засили емоциите, като същевременно изгради по-справедливи и по-равнопоставени условия. Това е цялата идея на това подновено партньорство, което бележи голяма крачка напред, като за първи път е осигурен равен финансов ангажимент за развитието на мъжкия и женския футбол“, каза Еник.

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS