Голяма италианска фирма за спортни стоки промени историческото си лого, за да подкрепи социалната изолация по време на пандемията от COVID-19.
Италианският производител, спонсор на някои големи отбори като Наполи и Бетис, пусна специална серия тениски. Вместо брандирани с традиционното лого, на което мъж и жена са се облегнали един на друг, мъжът и жената са на разстояние.
Кампанията не само цели да призове за социална дистанция, но и ще подкрепи най-засегнатите в Испания групи от коронавируса. Приходите от продадени тениски ще бъдат дарени на болници, домакинства и организации с нестопанска дейност, които се борят с COVID-19.
Kappa: logo distancinghttps://t.co/1EJOmaLN6a
— AS English @ (@English_AS) June 9, 2020
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS