Големият потенциален спонсор на Барса може да промени името на ''Камп Ноу''

dsport.bg

Барселона преговаря с компанията за музикално излъчване „Spotify“, с която може да подпишат най-големия спонсорски договор в историята. Освен като спонсор, чието лого ще бъде на екипите на каталунците, шведската компания иска да купи и прата върху името на стадион „Камп Ноу“ и да го преименува по свое усмотрение, съобщи „Catalunya Radio“.

Така съоръжението може да бъде преименувано на „Camp Nou Spotify“.  Продължителността на този договор, според медиите в Испания, няма да бъде дългосрочна, както Барса би искал, но в рамките на това споразумение „Spotify“ се интересува от тези „права върху името“ за сравнително кратък период от това спонсорство .

Клубът винаги е обмислял споразумение за този търговски актив за минимум 15 и максимум 30 години, но докато чакат да намерят компания, която е готова да плати това, каталунците мож да се съгласят да продадат правата на компанията за стрийминг на музика, стига условията да са добри. Преговорите все още са в ход и някои детайли може да варират, но споразумението ще бъде за около 60-65 милиона евро.

Dsport е и във Viber! Присъединете се и бъдете преди всички

Станете част от новата платформа на dsport!

Слушайте ексклузивните аудиоистории на Томислав Русев и Ирина Русева за най-щурите предавания на футболни мачове по Дарик радио, традиционен седмичен обзор с Ники Александров, както и коментари на Стефан Стоянов за Меси, Роналдо и останалите звезди на футбола само в страницата на dsport в Patreon! Включете се тук

Прочетете още