Барселона е на път да вземе историческо решение, слагайки край на партньорството си с американската компания Nike, което датира от 1998 година. От онази далечна 1998 г. двете страни преразгледаха съюза си няколко пъти, който трябва да продължи до 30 юни 2028 г.

Дискомфортът на Барса с Nike е гореща тема от месеци и затова клубът се зае да търси алтернативи на базираната в Портланд марка. Puma показа голям интерес да замени американската компания, предлагайки малко над сто милиона евро на сезон - сума, която надхвърля около 85-те милиона, които получава от Nike. Но има и трети начин. Президентът на клуба Жоан Лапорта обяви преди няколко седмици в интервю за RAC1, че създава своя собствена марка.

И изглежда, че след последните срещи с Nike опцията Барса да има собствена марка фланелки от следващия сезон изглежда все по-вероятна. Това ще стане чрез BLM, която вече произвежда и разпространява цялото неспортно облекло на клуба, както и други предмети с марката на Barça, и чрез партньорство с голяма мултинационална компания, която ще отговаря за производството и разпространението на фланелките.

Окончателното решение трябва да бъде взето през месец март, въпреки че според източници, близки до клуба, то може да бъде взето още следващата седмица. 

Барса скубе феновете с билетите за мача с Наполи на стадиона, който редовно е полупразен

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS