Отборът на Ханзи Флик, Барселона, е популярен и привлича внимание. Каталунците са привлекли най-много фенове по отношение на зрителската аудитория в мачовете си от Ла Лига през сезон 2024/25. 

Според проучвания на аудиовизуалната и дигитална консултантска компания Barlovento, Барса води в класацията на Ла Лига относно публиката със средно 1 570 000 уникални зрители на мач. 

Реал Мадрид, от друга страна, е вторият най-гледан отбор със средно 1 468 000.

Севиля допълва подиума с 1 090 000. На четвърто място е Атлетико Мадрид , който вече е под милионната граница: те имат 938 000.

Валядолид, със средно 546 000 уникални зрители на мач, е на дъното на класирането. Хетафе също не успява да достигне 600 000 уникални зрители.

Като се има предвид общият брой уникални зрители в цялото състезание, Севиля е отборът с най-голямо покритие, с общо 11 696 000 уникални зрители в Ла Лига. Освен това, андалусийският отбор се е изкачил най-много в Ла Лига EA Sports, с 14 места напред. Виляреал, от друга страна, има най-голямата отрицателна разлика , с осем места надолу в Лигата на аудиторията.

Няколко фактора обясняват това класиране: размерът на аудиторията на отборите и броят на мачовете, които са играли в безплатен формат.

Например, излъчването на мачове по платена телевизия от Атлетик Билбао е по-разбираемо, тъй като всички мачове на отбора на Ернесто Валверде са били платени. Излъчваният сегмент на Билбао заема 11-то място с 686 000 уникални зрители на мач. 

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS