Феновете на Борусия Дортмунд със сигурност са в приповдигнато настроение, след като „жълто-черните“ се класираха за финала в Шампионската лига за пръв път от 11 години, след като елиминираха Пари Сен Жермен с две победи с по 1:0.

В центъра на събитията от последните дни при вестфалци е емблемата на клуба Марко Ройс, който в края на миналата седмица обяви, че ще напусне клуба през лятото, когато изтича договора му.

Манията по германеца е огромна, като в последната седмица Борусия Дортмунд е продал 10 000 фланелки с неговото име и номер на гърба, съобщи изданието „Ruhr Nachrichten“.

В този период продадените фланелки от „жълто-черните“ са около 20 000, което означава, че половината от тях са на Марко Ройс, който кара последните си дни като футболист на Борусия Дортмунд.

Освен това, 100 000 привърженици на отбора са си поръчали от фланелките с надпис „Yellow Wonder Wall“, които футболистите на Борусия Дортмунд облякоха след реванша с ПСЖ, след който Борусия Дортмунд се класира за финала в Шампионската лига на 1 юни на „Уембли“, когато съперник на „жълто-черните“ ще бъде Реал Мадрид.

УЕФА дава по 25 000 билета за феновете на Дортмунд и Реал Мадрид

Директор на BVB: Реал Мадрид е истинска машина за финали, но защо да не постигнем чудо?

Борусия Дортмунд приветства Белингам на финала в Лондон

Разкриха отбора, в който Марко Ройс планира да продължи кариерата си

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS