Puma и Марк Кукурея направиха забавна реклама, след като през миналата седмица испанският бранител влезе в медиите с представянето си в дербито с Тотнъм.

Кукурея направи две скъпоструващи подхлъзвания, които доведоха до голове за "шпорите" и ранен аванс от 2:0 за тима на Анге Постекоглу. Челси все пак спечели мача с 4:3.

Малко след инцидентите испанецът смени бутонките си, а след края на мача качи снимка в социалните мрежи, на която се вижда, че е изхвърлил обувките си в кофата за боклук. Впоследствие той изтри публикацията си.

Следващото поколение обувки Future 8 на Puma беше пуснато на пазара едва наскоро и Кукурея ги беше изпробвал по време на тренировка.

В събота, преди домакинството на Челси на Брентфорд в неделя, Puma публикува най-новата си маркетингова реклама, на която Кукурея е застанал до редактиран знак за мокър под.

Вместо обичайния подхлъзващ се човек, знакът показва човек с емблематичната прическа на Кукурея. Защитникът стои до жълтия знак с разперени ръце, като постът беше иронично озаглавен: "Не е важно как се подхлъзваш, а как се изправяш".

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS