Формула 1 и Дисни обявиха ново партньорство, което ще покаже някои от най-известните герои на медийната компания в света на моторните спортове. Така че, от 2026 г. насам ще виждаме Мики Маус и други популярни герои да се появяват в „преживявания, съдържание и продукти“, свързани с Формула 1.

Търговският директор на Формула 1, Емили Пресър, обясни, че споразумението е от полза и за двете страни.

„Ще представим Мики и неговите приятели на нашите фенове, а те ще представят Формула 1 на своите“, обясни Пресър. „Това се вписва идеално в нашата стратегия да излезем отвъд света на спорта и да достигнем до по-голям пазар, както и да представим Дисни на нашите 820 милиона фенове по целия свят.“

Все още няма подробности за това как Мики Маус ще се появи във Формула 1, но Дисни обещава „продукти, които феновете ще харесат“.

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS