В нов опит да разшири влиянието си на американския пазар, Милан влезе в ново сътрудничество с известния бейзболен отбор Ню Йорк Янкис.
„Росонерите“ бяха закупени за 1,2 милиарда евро от Джери Кардинале и американската „Redbird Group“ тази година, след което те започнаха да подписват споразумения с американски компании, като Warner Bros., за популяризиране на новия филм на Дуейн (Скалата) Джонсън, който изпрати специално послание към феновете на Милан.
Със сътрудничеството с „Янките“ фланелките и екипировката на американския клуб ще бъдат налични във фен магазините на Милан, а екипировката на италианския град вече е достъпна за закупуване на „Янки Стейдиъм“ в Ню Йорк.
#ACMilan and the @Yankees join hands in a groundbreaking collaboration between two of the most iconic sports brands in the world ➡️ https://t.co/SyewKNE2CM ????
— AC Milan (@acmilan) October 13, 2022
#SempreMilan pic.twitter.com/lnQtQFqRGB
Според скорошно проучване Милан е най-популярната футболна марка от Италия в САЩ, с колосалните 24 милиона фенове.
Милан подготвя нов дългогодишен договор за своя наставник
Челси сломи Милан и на ''Сан Сиро'' (ВИДЕО)
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS