Барселона планира да предоговори договора си със Spotify, след като удължи споразумението си с Nike до 2038 г. Настоящият контракт, обхващащ мъжките и женските екипи на отбора, изтича следващата година и осигурява на клуба приблизително 70 милиона евро годишно.
Шведската компания има възможност едностранно да удължи партньорството до 2030 г. и планира да спонсорира клуба до 2034 г., увеличавайки годишните си плащания с 10 милиона евро, според “Mundo Deportivo“.
Испанските шампиони, от друга страна, биха искали да предоговорят условията на споразумението. Те смятат, че имиджът на клуба напоследък се е подобрил значително.
„ФК Барселона смята, че стойността на фланелката на клуба е значително по-висока от 80-те милиона евро, които Spotify ще трябва да плати през 2034 г.“, съобщава каталунският ежедневник.
Клубът оценява тази стойност на приблизително 120 милиона евро годишно, въз основа на отразяването в световните медии.
Партньорството със Spotify се разглежда като успех от борда на каталунския клуб. Предвид спортните си постижения и нарастващата популярност, Барселона търси още по-добри финансови условия. Клубът обмисля и други предложения за спонсорство.
Шведската компания плаща на клуба 5 милиона евро, за да нарича стадионa „Spotify Камп Ноу“ по време на ремонта. Очаква се тази такса да нарасне до 20 милиона евро, след като ремонтът приключи.
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS