Във Ферари вече са наясно какво им предстои – много работа за подобряването на колата им. От една страна, те трябва да се борят срещу деградацията, тъй като са един от отборите, който страда най-много в това отношение. От друга страна, въпреки факта, че от Маранело увериха, че тази зима са успели да подобрят надеждността на двигателите си, в Гран при на Бахрейн се видя, че това не е така.

Изпълнителният директор на Ферари Фредерик Васьор говори за Motorsport.com за проблемите, които Льоклер изпита в първото състезание за сезона. Всеки болид има два електронни блока за управление за сезона и Льоклер вече е използвал и двата. След като смени първия в неделя сутринта поради проблеми със запалването, колата на пилота от Монте Карло блокира, докато той се движеше на трета позиция в търсене на подиума.

В резултат на тези проблеми, Васьор обяви, че отборът ще трябва да използва трети електронен блок за управление, а лимитът на сезон са два. Така че, въпреки че все още няма официално потвърждение от ФИА, Льоклер ще трябва да изтърпи наказание от 10 позиции на стартовата решетка на Гран при на Саудитска Арабия.

„За съжаление, това е проблем, който никога не сме изпитали в миналото. Надявам се, че сега ще държим нещата под контрол. Направихме задълбочен анализ на това. За съжаление ще трябва да изтърпим наказанието в Джеда, зщаото имаме резерв само от два за сезона“, допълни Васьор.

Все още от ФИА липсва официално потвърждение, но при спазване на правилата Льоклер ще получи наказание от 10 позиции на стартовата решетка на Гран при на Саудитска Арабия.

Шок във Ферари: Васьор срещу шефа си

Шеф си тръгна от Ферари

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS