Домакинските екипи на Атлетико Мадрид за сезон 2022/23 отблъснаха много фенове. Твърди се, че това са най-малко продаваните екипи в близките няколко десетилетия.

Мадридският гранд представи новата екипировка за кампанията. При дизайна „дюшекчиите“ заложиха на изкривени бели и червени линии, а не традиционното райе.

Според изданието Confidencial Digital това е причината за ниския интерес към фланелките от страна на феновете, които категорично предпочитат по-традиционен дизайн с прави червени и бели линии.

Испанското издание съобщава, че продажбите са с 40% по-малко, в сравнение с миналия сезон. Едва ли за мнозина това е изненада, тъй като реакциите в социалните мрежи подсказваха, че привържениците не одобряват смелия дизайн.

Въпреки че няма официална информация точно колко са продадените фланелки, от Атлетико планират завръщане към традиционното при екипите си за следващата кампания.

Далеч от зрелище - Атлетико посече Юнайтед в края ден преди завръщането на Роналдо

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS