ПСЖ беше обвинен в използването на фалшиви акаунти в социалните мрежи с цел дискредитирането на публичния имидж на собствените си футболисти, както и на критични медии.

Според сайта за разследваща журналистика Mediapart парижкият клуб е имал договор с външна компания, която се грижела за интересите му в интернет.

Спомената медия се провъзгласи за една от жертвите. ПСЖ нападал онлайн и други медии като L'Equipe, шефове на други клубове и дори собствените си футболисти.

Твърди се, че фалшивите акаунти в социалните мрежи са били използвани срещу Килиан Мбапе през лятото. Френският национал се двоумеше до последно дали да остане в ПСЖ или да подпише с Реал Мадрид. Натискът в социалните мрежи е спомогнал за крайното решение на звездата на ПСЖ.

Цялата ситуация много напомня на Барселона, който по времето на Хосеп Мария Бартомеу беше обвинен в същите прийоми.

Позицията на ПСЖ по случая не закъсня. От „Парк де Пренс“ категорично отрекоха информацията на Mediapart с официално изявление пред RMC Sport.

„ПСЖ е световен бранд и непрекъснато е в контакт с пиар агенциите, занимаващи се със социални мрежи. Не само на местно ниво, но и интернационално – за различни рекламни кампании платени публикации и колаборации. Клубът никога не се е свързвал с такава агенция, с цел да нападне човек или институция в интернет“, казват от ПСЖ.

ПСЖ готов да продаде Мбапе, но за 400 милиона евро

Пет клуба, които биха могли да подпишат с Килиан Мбапе

Глас от ПСЖ: Мбапе никога не е говорил за напускане на ПСЖ

Мбапе иска да напусне ПСЖ още през зимата?

Килиан Мбапе задмина Кавани в Шампионската лига

Мбапе и Неймар не стигнаха на ПСЖ за успех срещу Бенфика (ВИДЕО)

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS