Изпълнителният директор на Берое Стелиян Попчев говори пред Дарик и dsport за новата кампания на старозагорци "Аз обичам Берое". Тя включва виртуални билети на стойност 2 лева всеки, като с тях феновете на "зелените" ще могат да участват в различни инициативи, организирани от клуба.
"Идеята на кампанията е да достигнем до повече хора и да събудим старозагорската и беройската общност. Идеята е максимален брой хора да се включат затова цената е символична. Много е важно всеки да запази своя талон, защото клубът предвижда различен брой инициативи и те ще могат да се включат с тях", започна Попчев.
"Още следващата седмица ще бъде следващия жест към феновете. Притежателите на тези талони ще имат бонус. Така периодично до края на сезона ще има инициативи за хора с билети. Сега не искаме да казваме какво точно ще бъде. Всеки притежател на билет може да заснеме видео, да качва във фейсбук. Искаме да станем беройско семейство. Искаме всеки да участва, всички да бъдат активни. Да събудим старозагорската общност. Не търсим комерсиалната страна, защото тогава щеше друга да е цената. Ние искаме да бъде достъпен този талон до всеки фен на Берое. Нека се събуди беройската съпричасност", каза още директорът на старозагорци.
"Очакваме да се включат повече хора, футболът е за привържениците. Нашата основна цел като ръководство, е да съумеем, винаги сме го казвали, най-голямата ни гордост ще е да успеем да върнем феновете на стадиона."
"Билетите се продават в мрежата на Ивентим и в официалния фен магазин на Берое", припомни още Попчев.
Ботев пусна билетите за „Битката за Тракия“
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS