Пари Сен Жермен е в епицентъра на много голяма буря, съобщенията за реконструкция на състава, протестите на феновете срещу Лионел Меси и Неймар, които искат да напуснат, но и цялото ръководство, оглавявано от Насер Ал-Хелайфи, е разтърсено от допълнителна криза за плащане на ботове и инфлуенсъри за пропаганда в социалните мрежи.

Както разкриха френски медии, а някои от самите инфлуенсъри се похвалиха с договорите си, ПСЖ директно от касата на клуба или от партньорски и близки фирми е плащал на хора по 1000 евро на мач, за да пишат хубави неща за клуба, цялостната организация на клуба.

Това не е нещо ново, когато става въпрос за катарците, които преди и по време на Световното първенство през ноември и декември платиха купища пари на различни инфлуенсъри, TikTokers и YouTubers, за да разпространяват „розов образ“ на страната във време, когато арабската държава беше атакувана за нарушаване на човешките права.

Откакто катарците, водени от Ал Хелайфи, който между другото е президент на Европейската клубна асоциация (ECA) и член на Изпълнителния комитет на УЕФА, влязоха в ПСЖ през 2011 г., освен вътрешни трофеи, парижкият гранд, за който бяха инвестирани милиарди не постигна голям успех, а през последните три години клубът бе елиминиран три пъти на осминафиналите, въпреки че имаше най-мощната и най-скъпата атака - Меси, Неймар и Мбапе - за две години в ред.

ПСЖ застана зад Неймар и Меси, клубът взе мерки за сигурност

Тебас: Завръщането на Меси зависи от продажбата на играчи от Барса

Испански журналист: Чорапът на Меси има повече история и означава повече от целия ПСЖ

В Саудитска Арабия планират мащабни трансфери – Меси, Модрич, Бензема...

Феновете на ПСЖ се събраха пред дома на Неймар – поискаха да се маха (ВИДЕО)

Гневни ултраси на ПСЖ към Меси: Кучи син! (ВИДЕО)

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS