От германския концерн за спортни стоки Пума поднесоха извиненията си към Борусия Дортмунд, който е сред най-големите отбори, спонсорирани от марката. Причината за това е третият екип на вестфалци за новия сезон. От новия сезон от марката са решили да заложат на изцяло иновативен дизайн на третите екипи на отборите, които обличат и на фланелките липсват емблемите на съответните тимове.

Вместо това на гърдите на играчите е изписано името на отобра или както е случаят с Дортмунд – неговите инизиали: „BVB 09“. Именно липсата на емблемата разгневи феновете на отбора и те се оплакаха от това след мача от Шампионската бига срещу Бешикташ, в който отборът на Марко Розе носеше именно иновативните екипи.

Въпреки яркожълтия дизайн, който е препратка към екипа на тима, спечелил Шампионската лига през сезон 1996/1997 г., феновете на Борусия са много ядосани от липсата на емблемата на техния тим. Заради тези оплаквания от Пума трябваше да дадат обяснения, които дойдоха от изпълнителния директор на бранда Бьорн Гулден.

„Съжаляваме за гнева на феновете и бихме искали да им се извиним. Критиките от страна на феновете се отнасят до факта, че логото на Борусия Дортмунд е гравирано върху гърдите на тениската, но емблемата на клуба не е сложена там“, заяви той.

Клубът се опита да поправи нещата, но това е невъзможно, тъй като тази фланелка вече бе регистрирана от УЕФА за използване в европейските клубни турнири.

Английско проникновение за Борусия Дортмунд в Шампионска лига (ВИДЕО)

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS