От Ред Бул разкриха, че "недостатъците" в аеродинамичния тунел са допринесли за проблемите с автомобила, и се надяват бъдещите подобрения да повишат увереността на Макс Верстапен и Юки Цунода.
Въпреки че Верстапен изостава от лидера в шампионата Ландо Норис само с осем точки, Ред Бул е доста далеч от МакЛарън като темпо.
"Мисля, че проблемите са разбрани. Проблемът е в това, че решенията, които виждаме в нашите инструменти, в сравнение с това, което виждаме на пистата в момента, не се съгласуват", заяви шефът на отбора Кристиан Хорнер.
"Това трябва да разрешим. Защо не можем да видим в нашите инструменти това, което виждаме на пистата? Когато се стигне до подобно разминаване, очевидно трябва да го отстраниш", добави той.
Хорнер също така призна, че аеродинамичният тунел на Ред Бул "не възпроизвежда" това, което се вижда на пистата, което е довело до "миш-маш" между инструментите за симулация и данните от пистата. Тимът ще има нов тунел през 2027-а година, но ще използва сегашните машини поне още две години.
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS