Рекламодателите, които бяха ангажирани с Олимпийските игри в Токио ще загубят повече средства при решението те да бъдат отложени с година, отколкото, ако бяха отменени, твурди американското издание Axios.

Вчера МОК пренасрочи игрите, които бяха планирани за периода юли-август тази година и те би трябвало да се състоят през 2021 година без да има конкретна дата за началото им.

"Отмяната на Игрите беше много по-лесен сценарий за рекламодателите, отколкото отсрочката с цяла година. Защото въпросът е "Да" или "Не". А сега е просто може би", заяви ръководителят на маркетинговия отдел на анализаторите от "Кантър" Джон Суолън.
"Заради пренасочването за Олимпиадата за след година време няма как да си продадеш продукта на същите цени. Платил си за нещо, което ще се използва след година и никой не знае тогава каква ще бъде стойността му", добави той.

Доста по-оптимистично се изказват големите американски компании, които са платили права за излъчването на Игрите. Така например телевизия NBCUniversal е взела правата от МОК за излъчване и ги е препродал за рекордните в този бранш 1,25 милиарда долара.

Шефът на телевизията и на компанията "Комкаст" Брайън Робъртс е напълно спокоен, като смята, че застраховки могат да вкарат свежи пари в бюджета им, ако се наложи.

"Загуби няма да има сега, просто няма да има приходи. Те ще дойдат догодина, надявам се. За нас няма значение", заяви още той.

МОК и Япония се разбраха - отлагат Олимпиадата

Илиана Раева след отлагането на Игрите: Няма да е фатално за момичетата

Ивет Лалова: Нищо не може да промени целите ни

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS