Рома официално обяви двугодишен договор за спонсорство на фланелки със саудитския спортен и развлекателен фестивал „Riyadh Season“.

С четвъртото издание, което започва по-късно този месец, „Riyadh Season“ е спонсориран от Саудитска Арабия спортен и развлекателен фестивал, който се провежда в столицата на страната от Близкия изток. Концерти, културни събития и изложби привличат посетители на фестивала.

Саудитска Арабия засилва присъствието си в света на футбола през последните месеци, като се започна с покупката на Нюкасъл Юнайтед и подписването на Кристиано Роналдо. След това държавният инвестиционен фонд PIF подкрепи четири клуба, които бяха невероятно активни на летния трансферен пазар.

Roma има нужда от нов спонсор на фланелката, след като сделката им с „DigitalBits“ се провали. Междувременно те използваха символ на града: SPQR. Съобщава се, че сделката е на стойност около 25 милиона евро за двете години и два приятелски мача ще се играят по време на фестивалите през следващите две години..

Изпълнителният директор на Рома и генерален мениджър на клуба Лина Сулуку обсъдиха сделката, като каза: „Развълнувани сме да приветстваме „Riyadh Season“ като новия основен партньор на Рома. Сезонът на Рияд е едно от най-големите зимни развлекателни събития в света, където спортът заема централно място. Нашето партньорство е признаването на Рома като глобална марка и от стратегическо значение за бъдещето на футбола в Саудитска Арабия. Този ​​пазар става все по-важен за спорта и ние вярваме, че нашето партньорство ще генерира интересни и уникални възможности“.

Моуриньо: Много е рано да се каже, че целта ни е да спечелим Лига Европа

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS