Безмилостната кампания на сър Джим Ратклиф за съкращаване на разходите в клуба след закупуването на миноритарен дял в Манчестър Юнайтед сега се простира до зеленчуци и тиксо, пише британският таблоид The Sun.
Компанията INEOS на сър Джим Ратклиф завърши покупката си за 1,03 млрд. паунда на 20 февруари 2024 г., като феновете първоначално бяха предпазливо оптимистични, че състоянието ще започне да се подобрява под ръководството на самопровъзгласилия се фен от дете на клуба милиардер.
Заедно с своя съдружник сър Дейв Брейлсфорд, британският милиардер оттогава рискува гнева на привържениците, като направи брутални съкращения в клуба през 12-те месеца след това. Миналото лято 250 служители бяха съкратени, спестявайки около 35 милиона паунда под формата на заплати в клуба. Докато по-рано този месец SunSport разкри, че още до 200 работни места могат да бъдат изложени на риск.
По-рано този сезон Юнайтед също направи необичайния ход да повиши цените на билетите по средата на кампанията с до минимум 66 паунда, като това действие предизвика недоволство, както и страхове от по-нататъшно увеличение на цените през следващия сезон.
В неотдавнашен свой материал The Telegraph разкри още няколко мерки за намаляване на разходите, приложени от INEOS, тъй като Манчестър Юнайтед реализира загуби от 313 млн. паунда преди данъци в последните три години.
Сега се проверяват всички покупки, направени в целия бизнес – от толкова обикновени неща като тиксо и зеленчуци. Като компанията е съкратил поръчките дори на зеленчуците и тиксото.
Това „бюджетиране на базата на нула“ доведе до това, че членовете на персонала бяха принудени да броят кашони с винтове поотделно, за да се уверят, че няма да прекалят с поръчките. И след значителна поръчка на канцеларски материали, тиксото беше върнато, след като беше счетено за ненужно.
В столовата на клуба пък са намалели доставките на зеленчуци, като по този начин са били спестени 25 000 паунда на месечна база от зеленчуци и канцеларски материали.
Освен всичко това, сър Джим Ратклиф е ограничил и консумацията на хартия, като всички възможни действия са били дигитализирани. По този начин клубът спестява и от хартия и тонери на принтери.
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS