LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE и собствениците на Формула 1 са подписали спонсорска сделка на стойност от над 1 милиард долара. Френският конгломерат за луксозни стоки ще замени Rolex като основен спонсор.
LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE ще стане основен спонсор на Формула 1 от 2025 г., като марките Louis Vuitton, Moët Hennessy и TAG Heuer са включени в сделката.
Стойността на 10-годишната сделка може да надхвърли 1 млрд. долара или над 100 млн. долара годишно, според запознати източници.
Сделката е удар по водещата швейцарска марка часовници Rolex SA, която бе партньор на Формула 1 от 2013 г.
LVMH бе голям спонсор на Олимпийските и Параолимпийските игри, които се проведоха в Париж през лятото, осигурявайки финансова подкрепа в размер на 150 млн. евро. Нейните марки бяха рекламирани по време на състезания.
Louis Vuitton и марката бижута Tiffany & Co. са рекламирани редовно по време на глобални спортни събития, в това число и за Световното първенство по футбол, където компанията „облече“ купата в луксозно куфарче. Louis Vuitton има рекламни кампании с футболистите Кристиано Роналдо и Лионел Меси, както и с тенисистите Рафаел Надал и Роджър Федерер, заснети от популярния фотограф Ани Лейбовиц.
Сделката във Формула 1 идва на фона на забавянето в търсенето на луксозни стоки. Акциите на LVMH поевтиняват с близо 9% от началото на годината вследствие на опасенията относно апетита на китайските потребители към луксозни стоки.
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS