Компаниите, които искаха да рекламират по време на Супербоул, трябва да платят милиони долари, само за да покажат 30 секунди от рекламата си, а тазгодишното издание е най-скъпото в историята. 

Канзас Сити Чийфс ликува след Супербоул LVII

Според водещ доставчик на пазарни и потребителски данни в САЩ, компаниите са платили средно 7 милиона долара за реклама, която продължава само половин минута.

През 2002 г. това "удоволствие" струваше "само" 2,2 милиона долара на реклама и оттогава само се покачва, правейки Супербоул LVII най-скъпият за всички рекламодатели.

2007 г. и 2021 г. са единствените две години, в които цените падат в сравнение с предходните, само за да се повишат отново през следващите години.

През 2020 г. проучване разкри, че 79% от зрителите на играта виждат рекламите като отделно забавление, като 71% казват, че им харесват рекламите.

Преди две години "Anheuser-Busch", пивоварната компания, която притежава "Будвайзер", похарчи невероятните 52 милиона долара за реклами по време на мача.

Тази година, превърналите се в боксьори ютубърит KSI и Логан Пол бяха сред рекламодателите и направиха премиера на последната си реклама за тяхната напитка.

"Светкавицата" и "Индиана Джоунс" пък бяха сред филмите, които имаха трейлъри по време на двубоя между Канзас Сити Чийфс и Филаделфия Ийгълс. 

На полувремето пък Риана се завърна на музикалната сцена след близо 7 години отсъствие. Бременна с второто си дете барбадоската певица успя да взриви стадиона в Аризона, изнасяйки страхотен спектакъл. След шоуто представител на певицата потвърди пред The Hollywood Reporter, че РиРи е бременна с второ.

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS