Австрийският клуб от Бундеслигата Хартберг направи това, което прави най-добре всяко лято – представи новата си фланелка и тя веднага се превърна в тотален хит. Причината? Фланелката за новия сезон има невероятните 23 различни спонсора, което предизвика лавина от хумористични реакции в социалните мрежи.

Реакциите на феновете бяха мигновени и комични. „Това не е фланелка, това е пръстен на WWE“, „Приличат на кола на NASCAR“ бяха само някои от коментарите. Мнозина я сравниха и с хандбалните фланелки, които са известни с големия си брой спонсори.

Спонсорът, който засенчи всички

Вниманието на всички обаче беше откраднато от един спонсор с особено... интересно име: „Spermbooster“. Това лого, поставено на фланелката, предизвика най-много шеги, като един потребител коментира: „Ако бях на тяхно място, щях да сложа този спонсор малко по-ниско на фланелката.“

Скритият гений: Дали грозната фланелка всъщност е брилянтен маркетинг?

Въпреки че на пръв поглед изглежда като върхът на лошия вкус, зад тази стратегия стои истински маркетингов гений. Както обясняват експерти, клубът от малък град само със 7000 жители съзнателно използва този подход.

Фланелката, продавана на феновете, всъщност е „чиста“ и има само основния спонсор. Но фланелката, носена от играчите в мачовете, с всичките 23 спонсора, е проектирана да бъде толкова грозна, че да се превръща в хит всяка година. По този начин малкият клуб получава безплатна международна реклама, за която никой друг австрийски клуб не би могъл дори да мечтае. За компания с име като „Spermbooster“ подобна видимост е безценна.

В крайна сметка, докато мнозина се шегуват, малкият клуб от Хартберг отново успя да накара целия свят да говори за тях. Урок по съвременен маркетинг.

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS