Усман Дембеле, наскоро удостоен със „Златната топка“ за 2025 г., подготвя ново партньорство с италианската модна марка Zegna, на която е дългогодишен клиент, съобщава „L'Équipe“. Нападателят на Пари Сен Жермен, който вече има договор с Adidas за 3 години, предпочита внимателно подбрани сътрудничества и отказва проекти, които не отговарят на неговия имидж, като например определени марки за хранителни продукти или домакински уреди. 

Въпреки че има по-малко видим профил в социалните медии от други звезди, с 19 милиона последователи в сравнение с над 500 милиона за Меси или Роналдо, френският национал запазва изключителна аура, която привлича луксозни марки. 

„Той вече не е просто нападател, който вкарва голове, той е „Златната топка“ за 2025 г. “, каза Лоик Равенел, съдиректор на Футболната обсерватория на CIES, подчертавайки, че уникалният му имидж остава най-добрият му актив за внимателно подбрани партньорства.

Проклятието на Златната топка

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS