Ювентус гледа все по-сериозно към азиатския пазар

dsport.bg

Ювентус настоява Серия А да предлага ранни мачове за азиатския пазар, което неминуемо ще доведе до увеличаване на приходите за самите клубове, заяви маркетинговият директор на шампионите Джорджо Ричи.

Петте най-големи европейски клубни първенства по футбол счупиха рекордите по приходи през сезон 2017/2018 с общо 15.6 милиарда евро по сметките на отборите, но Италия продължава да изостава от Англия, Германия и Испания.

„Искаме да намерим правилния баланс между местната и глобалната аудитория", заяви Ричи в интервю за "ВВС". 

"Не става въпрос само за часовете на мачовете, а също така за правилното разпределение на правата за излъчването им и отборите, които се срещат в тези двубои. В този ред на мисли, разликата между Висшата лига и Серия А е огромна. Това е проблем вече години наред и е една от основните теми за спорове с Лигата.“

От Ювентус смятат, че вечерните мачове в Италия редуцират значително телевизионната аудитория в Азия.

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube и TikTok!

Станете част от новата платформа на dsport!

Слушайте ексклузивните аудиоистории на Томислав Русев и Ирина Русева за най-щурите предавания на футболни мачове по Дарик радио, традиционен седмичен обзор с Ники Александров, както и коментари на Стефан Стоянов за Меси, Роналдо и останалите звезди на футбола само в страницата на dsport в Patreon! Включете се тук

Прочетете още