Маркетинговият директор на "сините" Пламен Петров сподели подробности около кампанията за подновяване на членските карти "Аз Съм Левски". Той изрази надежда, че тази кампания ще бъде най-успешната дотук и ще мине над 20 000 карти.
Мажоритарният собственик Наско Сираков също вярва, че кампанията ще бъде по-успешна от първата, когато бяха продадени над 20 000 членски карти.
„Това е една от най-успешните кампании на клуба. Кампанията е насочена изцяло към нашите фенове. Нашите партньори, които са до нас предоставят неща, които още в началото на кампанията искахме да Тази година имаме над 12 хиляди карти. Приходи не съм много сигурен дали е уместно да казвам тази част – възлизат над 700 хиляди в тази част“, сподели Петров.
„Целта е тази година продадените членски карти да бъдат над първата кампания, когато бяха продадени над 20 хиляди карти. Вярвам, че тази година ще бъде най-успешната компания“, добави той.
„В първата кампания призовахме да бъде кампания, която да вдигне Левски от финансовия колапс. Тогава феновете приеха, че това е последен удар на камбаната за Левски. Покрай членската кампания имахме и други кампании и тя остана на заден план. Сега фокусът ни е изцяло върху членската кампания. Аз мисля, че ще са повече от 20 хиляди.“
„В тази кампания целим подмопагането на хората в техните нужди. Сега ние им помагаме чрез нашите партньори веднъж да си облекчат месечния бюджет и втори път идват коледни празници, хората искат да пазаруват от нас и хората могат да разсрочат тяхното плащане“, каза още Пламен Петров.
Иво Ивков: Създаде се едно измамно впечатление, че Левски е спасен финансово (ВИДЕО)
Наско Сираков: Смяна на собствеността на този етап не стои на дневен ред (ВИДЕО)
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS