Футболният Шалке 04, първи във Втора Бундеслига, и пивоварната C. & A. VELTINS ще продължат своето успешно партньорство и през следващото десетилетие. Семейната пивоварна си осигури правата върху името на „Фелтинс Арена“ до края на сезон 2035/36.

Новото споразумение влиза в сила от кампания 2026/27 и е с продължителност десет години, завършвайки една силна в търговско отношение 2025 година, с ясен сигнал за приемственост и сигурност в дългосрочен план.

Дългосрочен ангажимент за стабилност

Десетилетният ангажимент подчертава доверието в общия път и укрепва дългосрочната перспектива пред клуба. Освен правата върху името на „Фелтинс Арена“, споразумението гарантира на пивоварната и запазването на правата за продажба на напитки на стадиона, както и различни рекламни права.

Този ход е доказателство за стабилните основи, върху които е изградено сътрудничеството, и дава на Шалке 04 така необходимия финансов гръб в стремежа на тима да се завърне към успехите.

„Бих искал искрено да благодаря на Фелтинс за удължаването на нашето дългогодишно партньорство. Разговорите бяха позитивни през цялото време и водени от общото желание да продължим по този път заедно със силен сигнал за бъдещето. Договорихме финансово стабилна сделка, която ще ни даде истински тласък в следващите години. Завършването на една като цяло успешна партньорска 2025 година с такъв позитивен ангажимент изпраща много силно послание“, заяви Матиас Тилман, главен изпълнителен директор на Шалке 04.


Фабиан Фелтинс, маркетинг директор на пивоварната C. & A. VELTINS, и представител на шестото поколение на семейството, е също толкова доволен от новото споразумение.

„Това удължаване на договора подчертава силата и приемствеността на нашето партньорство – нещо, което е дълбоко възприето и от привържениците на Шалке. Със своя многофункционален характер „Фелтинс Арена“ се превърна в символ на едно симпатично и устойчиво спортно партньорство“, каза той.

Почти 30 години заедно

Партньорството между Шалке 04 и Фелтинс съществува от близо 30 години. Сътрудничеството им е преминало през няколко ключови етапа:

  • 1997/98: Фелтинс става спонсор на екипите на клуба.
  • Следващите години: пивоварната придобива правата за продажба на напитки на стадиона.
  • 2005 г.: Компанията печели правата върху името на стадиона, който оттогава е известен като „Фелтинс Арена“.
  • През годините двамата партньори са реализирали множество успешни проекти заедно, включително фен кампаниите на Фелтинс, които са създали много специални преживявания, и инициативата „Dein Heimspiel“, даваща възможност на аматьорски отбори да изиграят мач на „Фелтинс Арена“.
„Сбогом“ или още година? Байерн чака сигнал от Нойер

 

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS