В сряда вечер футболистите на Щурм Грац излязоха на терена на „Пиер Мороа“ срещу Лил с бели фланелки, върху които имаше залепени дебели парчета черни ленти. Те бяха в центъра на екипите, където обикновено стои спонсорът, но каква бе причината?
Законът Евин забранява рекламирането на алкохолни напитки по телевизията във Франция, а генералният спонсор на австрийски клуб е компанията за бира Puntigamer, която дори фигурира в пълното име на клуба - SK Puntigamer Sturm Graz.
Има и още. През този сезон Щурм вече гостува на Брест в Шампионска лига, като тогава заложи на друг похват. Думата "Puntigamer" бе заменена със "Samma Sturm" – част от текста на традиционна песен, която изпълняват феновете на отбора по време на мачове.
Защо обаче сега Щурм реши да скрие името на спонсора си по друг начин? В клуба са имали идеята да дадат гласност на институцията за социална солидарност SOS Kinderdorf, но от пивоварната са наложили вето, но въпреки това държи да продължи партньорството си с клуба.
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS