Ливърпул започна сезона във Висшата лига много добре и спечели 13 от възможни 15 точки, а звездата на тима Мохамед Салах се завръща към най-силните си дни. Египтянинът отбеляза два гола и добави четири асистенции в първите си пет мача.

Салах бе избран за играч на мача при победата с 3:1 на „Молиню“ срещу Уулвърхемптън, а от клуба направиха корекция по графиката, която публикуват в социалните мрежи.

Дизайнът е същият, както при тези на Доминик Собослай, Дарвин Нуньес и Алисон Бекер, но липсва един детайл – логото на един от основните спонсори, а именно компанията за бира „Carlsberg“.

Причината за това е, че Мохамед Салах е мюсюлманин и религията му не позволява алкохол, а самият той не желае по никакъв начин да се асоциира с него и от клуба показаха нужното уважение на Салах.

Култов Клоп: Това е най-добрият въпрос в цялата пресконференция

Клоп: Пия бира, само когато победим далеч от дома, миналата година ми забраниха алкохола

Салах стигна кота 200 в Ливърпул

Ливърпул обърна Уулвс за четвърта поредна победа и излезе на върха във ВЛ (ВИДЕО)

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS