Фенове от над 130 държави са закупили близо 1 500 000 билета за Световното клубно първенство, което стартира миналия уикенд в новия си разширен формат в САЩ, съобщиха от ФИФА във вторник.
Повече от 60 000 зрители присъстваха на мача на откриването на стадион "Хард Рок" в Маями в събота, а около 80 000 бяха на трибуните на "Роуз Боул", където в неделя Пари Сен Жермен победи Атлетико Мадрид с 4:0.
Но някои двубои, като тези между Челси и Лос Анджелис и Мамелъди Съндаунс и Улсан ХД, бяха доста по-слабо посетени.
"Точно за това беше създадено Световното клубно първенство: сцена от световна класа, на която се разказват нови истории, появяват се нови герои и феновете на клубния футбол се чувстват част от нещо по-голямо", заяви в изявление президентът на ФИФА Джани Инфантино.
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS