Седмият панел от второто издание на FootballNext бе посветен на темата за ангажираността на феновете по стадионите и как тя може да бъде подобрена и използвана за допълнителен източник на приходи.

Лектор бе Питър Пулман, който е съосновател и главен технически директор на InteractionUP. Питър помага на спортните клубове да ангажират публиката си и да създават интерактивни преживявания за феновете.

InteractionUP е B2B SaaS решение, предназначено за спортни клубове с аудитория над 1000 зрители. Платформата подобрява взаимодействието с феновете, като предлага множество опции за ангажиране, като например викторини на живо, анкети, прогнози за мачове, въпроси от фенове и възможността феновете да споделят снимки в цветовете на клуба.

Чрез интегрирането на големи стадионни дисплеи и мобилни телефони, InteractionUP създава динамично и завладяващо изживяване, насърчавайки по-силни връзки между клубовете и техните фенове. Това не само увеличава удовлетвореността на феновете, но и отваря нови възможности за приходи и спонсорство.

Пулман разказа какви възможности дава дори едно само голямо видео табло на стадиона. По този начин клубът може да си помогне и в задачата за събиране на данни за феновете, което ще спомогне за по-голямото им ангажиране. 

На живо: Второто издание на FootballNext

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS