Ботев Пловдив организира трети от поредица семинари с фокус върху обмена на професионален опит между клубовете и развитието на футболните клубове в страната. В него участие взе Кристоф Уинтерлинг.
Кристоф има повече от 22 години опит в международния спортен маркетинг. Оглавявал е Маркетинг отдела на Адидас за Италия, а в периода 2012 – 2014 е Маркетинг директор на Рома.
В последните 9 години има водеща роля в седемкратния шампион на Италия Болоня, като Маркетинг и търговски директор.
Работи върху спонсорства, както на глобално, така и на национално ниво, които позволяват на Клуба да се развива стремглаво в бизнес отношение. Като резултат от това се ражда проектът WE ARE THE PARTNERS Business App - ексклузивно бизнес приложение за компании, които споделят ценностите и подкрепят развитието на клуба. Апликацията позволява достъп до ексклузивно съдържание, създаване на нови бизнес контакти и запознанства, както и възможност за брандиране на определени раздели на приложението.
Болоня успешно развива Hospitality зоните на стадиона, както в дните на домакинските мачове, така и за различни събития от нефутболен характер.
Една от уникалните възможности, които клубът предлага на своите фенове и партньори, е pitch-side booth – ексклузивна ложа, разположена непосредствено до футболния терен. Последното попълнение в клубното портфолиото е WeAreOne Ticketing App, което улеснява закупуването на билети онлайн и достъпа до стадиона.
"Ботев Пловдив изказва стоите благодарности към Кристоф и всички присъстващи, които взеха активно участие в онлайн семинара. Клубът продължава да развива инициативата, добавяйки клубове и професионалисти от различни европейски държави", написаха от "жълто-черния" клуб.
Ботевисти стартираха инициатива за преименуването на клубната база в ‘’Коматево’’
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS