Интер представи официално новите си екипи за сезон 2023/24, което донесе едновременно две добри новини за клуба. Освен, че продължи сътрудничеството си с "Найк" при много по-добри финансови условия, клубът от Милано официализира и новия основен спонсор.

Става въпрос за стрийминг компанията "Paramount +", която ще заеме мястото на досегашния спонсор, който не изпълни финансовите условия към Интер и беше свален от фланелките преди края на сезона.

Традиционната синьо-черна комбинация в модерно издание остава на фланелките на Интер, а освен логото на „Paramount +“, на ръкавите ще има логото на eBay, която също остава сред важните спонсори на италианския клуб.

Според медиите Интер ще спечели фиксирани 20 милиона евро и бонуси, които могат да вдигнат сумата до 30 милиона евро само от "Найк".

Интер с нов генерален спонсор

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS