Комплексът Palms Merkur Royale става Palms Royalе Sofia

Palms Merkur Royalе се ребрандира и от началото на октомври вече е с името Palms Royalе Sofia. Мястото продължава да предлага познатото високо ниво на забавление и безупречно обслужване. Разположен на площ от 5000 кв. м. в „Гранд хотел Милениум София“, комплексът предоставя разнообразие от възможности за развлечение с два ресторанта, пиано бар, покер зала, игрална зала и казино.

„Основната концепция на Palms Royalе Sofia е да привлича туристи от България и чужбина. За нас е важно почитателите на развлекателните игри да включват България като дестинация. Комплексът е регулярно посещаван от групи от Европа и Близкия Изток“, обясни изпълнителният директор Ангел Ирибозов.

Той припомни, че игралният туризъм бе включен преди няколко години в националната стратегия за устойчиво развитие на туризма в България и комплекс Palms Royalе Sofia се вписва идеално в нея с високото ниво на предлаганите услуги. Водещи български и международни експерти от индустрията, които работят за комплекса, със своя опит и професионално отношение гарантират прилагането на най-добрите практики в развлекателния сектор. С настоящото ребрандиране новият управленски екип на Palms Royalе Sofia задава нови стандарти за игрално развлечение в страната.

„Доказано е, че държавите, където игралният туризъм е развит, имат увеличен брой на туристите и на приходите от тях. Така се създават и нови работни места“, каза още Ангел Ирибозов.

В комплекса е и едно от най-луксозните казина в страната, което предлага голям брой игри – от най-известните американска рулетка, Блекджек, Бакара и Тексас Холд’ем до карибския Стъд покер, руския покер, ултимейт Тексас Холд’ем и покер с три карти, както и над 200 игрални машини с класически, популярни и нови слот игри.

Удоволствието от играта се допълва с автентичната атмосфера на ресторант „888 Taste show Asian cuisine“, който предоставя на клиентите най-изтънчените азиатски вкусове. За почитателите на средиземноморската кухня е ресторант „San Remo Mediterranean cuisine“.

„Новият бранд, както и услугите, които предлагаме, отразяват нашия основен приоритет, а именно да предлагаме първокласно изживяване на гостите ни. Нашата цел е комплексът да продължи да привлича все повече посетители, за да усетят удоволствието от услугите ни, които могат да съчетаят с културен туризъм в една от най-старите столици в Европа – София“, допълни Ангел Ирибозов.

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube и TikTok!

Станете част от новата платформа на dsport!

Слушайте ексклузивните аудиоистории на Томислав Русев и Ирина Русева за най-щурите предавания на футболни мачове по Дарик радио, традиционен седмичен обзор с Ники Александров, както и коментари на Стефан Стоянов за Меси, Роналдо и останалите звезди на футбола само в страницата на dsport в Patreon! Включете се тук