M.B.S. Trade раздаде над 730 000 лв. на БГ отбори от LED дисплейна реклама

dsport.bg

M.B.S. Trade раздаде 735 400 лв. на български футболни клубове от предоставяната от фирмата LED дисплейна реклама. Сумата е дадена за втори полусезон на 2021/2022 и първи полусезон на 2022/2023, а до края на втори полусезон на 2022/2023 M.B.S. Trade ще изплати допълнително над 450 000 лв.

Компанията предлага системата от февруари тази година, като основният й фокус са българските футболни клубове. M.B.S. Trade вече партнира с 14 отбора от елитното ни футболно първенство. Клубовете получават приходи за домакинските си мачове, като сумите се определят от броя на предоставените минути от тима и се заплащат авансово от компанията.

LED дисплейната мрежа е една от най-често срещаните и лесно забележими форми на реклама с широк спектър на покритие и ефективност. Посредством дисплейната мрежа на стадиона се постига популяризиране на брандове с привличащо вниманието съдържание и се подобрява визията на стадионите.

От M.B.S. Trade са категорични, че за следващата спортно-състезателна година към българските елитни клубове ще бъдат изплатени над 1 милион лева от LED дисплейна реклама.

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS

Станете част от новата платформа на dsport!

Слушайте ексклузивните аудиоистории на Томислав Русев и Ирина Русева за най-щурите предавания на футболни мачове по Дарик радио, традиционен седмичен обзор с Ники Александров, както и коментари на Стефан Стоянов за Меси, Роналдо и останалите звезди на футбола само в страницата на dsport в Patreon! Включете се тук

✖️
ПРЕМЕСТИ ТУК, ЗА ДА ЗАТВОРИШ