Необичайните времена изискват специални мерки. Вече стана ясно, че икономическите загуби за футболните клубове по цял свят с оглед на коронавируса ще бъдат огромни и могат да доведат дори до фалита за някои от тях.
Затова и най-вероятно тепърва ще видим различни мерки за подпомагане на тимовете. В България вече имаме такъв пример с феновете на Левски, които макар и по други причини, събраха над 1,5 милиона лева за 30 дни. Те впечатлиха и с над 10-те хиляди „виртуални“ билета, които продадоха за мача с Лудогорец, за който в крайна сметка не е ясно кога ще бъде проведен.
Левски продаде 10 898 билета за мача срещу Лудогорец
За нещо подобно става дума и в тази статия – с оглед на големите загуби и с мисъл за оцеляването си, от новака в Бундеслигата Унион Берлин решиха да продават виртуални вурстове и виртуални бири на своите привърженици.
В Германия се готвят за най-голямата криза на Бундеслигата
Това идва в отговор на запитването на привържениците на Унион как могат да помогнат на клуба в тези тежки времена, в които приходи от телевизионни права и билети няма.
За феновете на Унион да помагат на своя клуб, не е нищо ново. За специалните отношения между клуб и фенове можете да прочетете в нашата история по темата:
История за един необикновен отбор и германските фенове, които проляха кръв за своя клуб
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS