Суперзвездата Лионел Меси е на път да направи милиони от спонсорирани публикации в "Instagram" след успеха си на Световното първенство с Аржентина. Той дори може да задмине големия си съперник Кристиано Роналдо по приход от социалните мрежи.
След като спечели Мондиала на 18 декември, официалният акаунт на Меси в Instagram, който има 414 милиона последователи, сподели постове на бирата "Budweiser", видеоигрите "Call of Duty" и "eFootball", енергийната напитка "Gatorade", крипто борсата "Bitget" и фирмата "Orcam", произвеждаща специални очила с устройство, подпомагащо хората с увредено зрение. Изглежда логично, че в момента много спонсори искат да се възползват от славата на Меси след спечелената Световна титла, като се очаква той да прибере над 9 милиона паунда от въпросните "колаборации".
За сравнение, Роналдо не е публикувал нито едно платено партньорство, откакто Португалия отпадна от Световното първенство от Мароко на 10 декември.
Наскоро пък Меси подобри и рекорда за най-харесвана снимка в социалните мрежи. Постът му със световната титла се превърна в най-харесвания в "Instagram", събирайки над 75 милиона харесвания.
Братът на Мбапе изгледа на кръв Лео Меси (ВИДЕО + СНИМКА)
Бивш мадридист даде надежда на феновете на Меси
Направиха шпалир на Меси при завръщането му в Париж (ВИДЕО)
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS