Дали трансферът на Кристиан Пулишич от Челси в Милан ще се окаже правилното решение във футболен план, предстои да разберем, но седмица след трансфера икономическите и маркетингови показатели говорят за пълен успех.

“Росонерите” платиха 20 милиона евро за 24-годишното американско крило и му дадоха четиригодишен договор, който ще му даде шанс да възвърне формата си след слабия сезон 2022/23.

Но в областта на маркетинга всичко опира до успех. Публикациите в социалните медии за Пулишич са събрали 46 милиона харесвания и 17 милиона гледания на видеоклипове, докато магазинът на Милан е отбелязал 266 процента увеличение на продажбите на фланелки, 43 процента от които са продадени в Съединените щати. 90 процента от всички фланелки с името на Пулишич са продадени в Съединените щати.

Милан купи терен за нов стадион

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS