Дали трансферът на Кристиан Пулишич от Челси в Милан ще се окаже правилното решение във футболен план, предстои да разберем, но седмица след трансфера икономическите и маркетингови показатели говорят за пълен успех.
“Росонерите” платиха 20 милиона евро за 24-годишното американско крило и му дадоха четиригодишен договор, който ще му даде шанс да възвърне формата си след слабия сезон 2022/23.
Christian Pulisic is already having a big impact at AC Milan.
— Joe Pompliano (@JoePompliano) July 19, 2023
• +266% increase in team store sales
• American buyers represented 43% (up from 9%)
• Pulisic jerseys represent 45% of all jerseys sold
Today's podcast breaks it down.
Listen: https://t.co/iMrFvuCcly pic.twitter.com/1Kf5MmyCn4
Но в областта на маркетинга всичко опира до успех. Публикациите в социалните медии за Пулишич са събрали 46 милиона харесвания и 17 милиона гледания на видеоклипове, докато магазинът на Милан е отбелязал 266 процента увеличение на продажбите на фланелки, 43 процента от които са продадени в Съединените щати. 90 процента от всички фланелки с името на Пулишич са продадени в Съединените щати.
Милан купи терен за нов стадион
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS