Феновете на Рома демонстрираха невероятна подкрепа към клуба и новия проект, воден от Клаудио Раниери и спортния директор Рики Масара. Само две седмици след старта на кампанията „Core de ’sta città“, "вълците" достигнаха поставения лимит и обявиха пълен sold-out на сезонните абонаменти - над 40 000 карти.
Още в първите три часа от свободната продажба се изчерпаха и последните налични места, подпомогнати от впечатляващия процент на подновени карти, цели 94% от притежателите на миналогодишни абонаменти избраха да продължат подкрепата си. Освен това близо 3000 души от листата на чакащи от миналия сезон също получиха шанса да се сдобият с карта.
???? 2025-26 season tickets are now sold out - over 40,000 have been snapped up!
— AS Roma English (@ASRomaEN) July 4, 2025
???? We'll soon be back in the stands singing together and sharing all the thrills, alongside Roma… ???????????????? ???????? ‘???????????? ????????????????À
????️ See you at the Olimpico!
???? FORZA ROMA ????#ASRoma pic.twitter.com/hMAyd1q7UR
Макар да бяха изчерпани всички места в „Курва Суд“ и „Дистинти“, Рома отвори продажбата и за по-малко популярните сектори. Общият брой абонаменти премина 40 хиляди, като клубът запази капацитет за около 20 000 единични билета на мач – стратегическо решение на собствениците от фамилия Фридкин. Ако продажбата не беше ограничена, се смята, че цифрата е можела да достигне до 50 000, нещо невиждано от златните години на ерата „Сенси“, когато през 2001 и 2002 г. бяха продадени по 47 000 абонамента.
Под управлението на Фридкин, Рома има 70 поредни домакинства със sold-out за последните три сезона, което е ясен знак за възраждането на страстта по трибуните на „Олимпико“.
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS