Феновете на Рома демонстрираха невероятна подкрепа към клуба и новия проект, воден от Клаудио Раниери и спортния директор Рики Масара. Само две седмици след старта на кампанията „Core de ’sta città“, "вълците" достигнаха поставения лимит и обявиха пълен sold-out на сезонните абонаменти - над 40 000 карти.

Още в първите три часа от свободната продажба се изчерпаха и последните налични места, подпомогнати от впечатляващия процент на подновени карти, цели 94% от притежателите на миналогодишни абонаменти избраха да продължат подкрепата си. Освен това близо 3000 души от листата на чакащи от миналия сезон също получиха шанса да се сдобият с карта.

Макар да бяха изчерпани всички места в „Курва Суд“ и „Дистинти“, Рома отвори продажбата и за по-малко популярните сектори. Общият брой абонаменти премина 40 хиляди, като клубът запази капацитет за около 20 000 единични билета на мач – стратегическо решение на собствениците от фамилия Фридкин. Ако продажбата не беше ограничена, се смята, че цифрата е можела да достигне до 50 000, нещо невиждано от златните години на ерата „Сенси“, когато през 2001 и 2002 г. бяха продадени по 47 000 абонамента.

Под управлението на Фридкин, Рома има 70 поредни домакинства със sold-out за последните три сезона, което е ясен знак за възраждането на страстта по трибуните на „Олимпико“.

 Испански гранд хвърли око на Адемола Лукман

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS