Партньорството между Барселона и Spotify започна официално. Най-популярната в света платформа за аудио стрийминг става основен партньор и официален партньор за аудио стрийминг на клуба.
Споразумението между Барса и Spotify е първото по рода си за клуба и предвижда, в допълнение към логото на компанията на фланелките, дългосрочно споразумение за „права върху собствеността“ на стадиона. Така той вече се казва "Спотифай Камп Ноу".
Фасадата на най-големия стадион в Европа вече е брандирана, като освен името на спонсора са поставени снимките на Педри, Ансу Фати, Пиер-Емерик Обамеянг и на Мария Леон, Айтана Бонмати и носителката на Златната топка при жените за 2021 Алексия Путеяс.
Barça and Spotify kick off strategic partnership that will unite music and sport
— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 1, 2022
???? https://t.co/RDfgp2QDZB pic.twitter.com/3X3HdGthgu
Щракнаха Нагелсман с новата му любов на яхта край Ибиса (СНИМКИ)
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS